Akte 13: Later, Gators

Hallo allen,

Een andere setting voor deze laatste post. Ik ben weer terug in Nederland en nu al aan het bevriezen, maar voor de rest blij om weer thuis te zijn.

De laatste week in Gainesville moest ik helaas nog een tentamen maken dus daar is nog wat tijd aan opgegaan. Voor de rest was het nog even genieten van de laatste warme dagen en het Amerikaanse eten. Afgelopen maandag ben ik 's ochtends vroeg vertrokken naar Orlando en toen ik eindelijk op het vliegveld was, bleek dat ik anderhalf uur vertraging had. Na 8 uur wachten op het vliegveld gewacht te hebben, met minimale voeding (wat Sanford is niet het grootste vliegveld), kon ik eindelijk het vliegtuig in. Via een tussenstop in Miami kwam ik dinsdagmiddag in Nederland aan en werd ik met vreugde ontvangen. Dat was allemaal heel erg leuk en er waren zelfs tompoucen met mijn gezicht erop. Ik was blij dat ik weer Nederlandse broodjes met boter en kaas kon eten. Het is lekker koud hierzo en ik heb gelukkig nauwelijks last van een jetlag. Ik heb een hele leuke tijd gehad, veel nieuwe ervaringen opgedaan en nieuwe dingen gezien. Al ben ik blij om weer terug te zijn had ik dit niet willen missen. Bedankt aan iedereen die deze blog heeft gelezen en bedankt voor de leuke reacties. Dank ook aan de gezellige huisgenoten die de maanden nog leuker hebben gemaakt.

Alicia out (denkbeeldige mic drop?

1. Fernanda:
    22 december 2016
    Lieve Alicia, wat fijn dat je weer thuis bent. Heel fijn ook voor jouw familie.
    Je bent een dapper vrouw en deze ervaring is ook heel goed voor je geweest.
    Geniet nu samen van de feestdagen en van je vakantie. Dat heb je meer dan verdient.
    Veel liefs van ons.
    Fernanda en Hans
  2. Carolie:
    22 december 2016
    Fijn dat je weer thuis bent! Hele fijne dagen met elkaar❤ !
    Carolie
  3. Cristina:
    Welkom thuis!!!
  4. Tia Guida:
    23 december 2016
    Lieve Alicia, we zijn blij dat je weer bij ons terug bent. Liefs tia
  5. Elly Vink:
    23 december 2016
    Zo Alicia, dat heb je allemaal meegemaakt en een ervaring rijker. Fijn kerstdagen met je familie.
  6. Alicia:
    24 december 2016
    Bedankt allemaal! Fijne dagen!
  7. Florbela:
    27 december 2016
    Lieve Alicia
    BENVINDA A CASA!
    Wat zullen je ouders HAPPY en opgelucht zijn dat je er weer bent.
    Je bent een ervaring rijker dat je nooit zult vergeten.
    Wij wensen jou heel veel geluk en gezondheid.
    En bedankt voor het delen van je avonturen... ga door met schrijven. Je doet het echt heel leuk.

Veel liefs
    Florbela en de 3 mannen