Akte 7: Helemaal zen

3 oktober 2016 - Gainesville, Florida, Verenigde Staten

Hoi allen,

Als eerste, excuus dat ik een dag te laat ben, maar beter laat dan nooit. Eerlijk gezegd weet ik ook niet zo goed wat ik voor deze post moet schrijven, want deze week was niet heel productief. Maandag t/m vrijdag waren normale schooldagen, huiswerk, etc. Ik had wel weer een tentamen en blijkbaar moet men hier z'n eigen speciale mapjes kopen om een tentamen in te schrijven dus toen ik iedereen daarmee zag raakte ik lichtelijk in paniek. Gelukkig brengen de goede Amerikaanse studenten er allemaal 3 mee, voor het geval er een paar opgegeten worden door gators denk ik dan maar. Iemand had zo'n ding voor me en toen kon ik mijn tentamen maken, helemaal mooi.

Ondanks dat het officieel herfst is nu, is daar in Florida weinig van te merken (naast een orkaan die mogelijk weer letterlijk aan komt waaien), ik heb in ieder geval flink aan het zwembad gelegen want het is enorm warm de laatste tijd.

Sit weekend hebben we echt een heel lui weekend gehad. Zaterdag heb ik eigenlij nog best veel gedaan; ik ben mijn wenkbrauwen gaan waxen, wat ik overigens gratis kreeg (niet vanwege mijn geweldige charisma), ik denk omdat ze zo onder de indruk was dat ik uit Nederland kom en omdat het mijn eerste keer daar was. Daarna heb ik met 3 anderen gratis smoothies gehaald bij de Smoothie King (yay!!), en daarna boodschappen gedaan want de mensen van de kampeertrip die m'n huisgenoten hebben gedaan kwamen eten. Die avond zijn ze gekomen, hebben we met z'n allen gegeten en hebben we nog wat gehangen in de hot tub. Zondag ben ik het huis niet uit geweest, omdat ik best veel werk te doen had en ook gewoon nergens zin in had.

Dat was het dan weer, en aankomende zaterdag is mijn verjaardag dus daar verheug ik me op!!

Groetjes,

Alicia

1. Mamma:
    4 oktober 2016
    Kort, maar weer een erg vermakelijk stukje! Fijne week weer
  2. Tia Guida:
    4 oktober 2016
    Hoi liefje, waren de boodschappen ook gratis ;), zou mooi zijn geweest. Lag wel in de lijn, hahaha. Koezen liefsja
  3. Florbela:
    4 oktober 2016
    Alicia, OBRIGADA. Ik verheug mij altijd op je bericht. Ik vind dat je talent hebt.... GA DOOR!! Succes en vooral veel plezier!!
    beijinhos
  4. Julia:
    1 dag te laat!!
    Gratis waxen... gratis smoothies.....als ik jou was zou ik van alles proberen, zeg dat je uit Nederland komt..... nog even en je krijgt geld toe
    Geniet van het mooie weer en alle andere leuke dingen
    Xx
  5. Domi:
    4 oktober 2016
    Olha liefsja, ik laat al m'n haren staan haha gratis waxbeurt omdat ik ook uit Nederland kom
    Wanneer komt die storm precies?
    Kusjes ❣️
  6. Fernanda:
    4 oktober 2016
    Ik check mijn mail om te kijken of je verslag al binnen is. Zo graag lees ik jouw verhalen.
    Jammer dat de boodschappen niet gratis waren Hihi. Blijven genieten van alles om je heen.
    Veel liefs. Fernanda
  7. Alicia:
    10 oktober 2016
    Bedankt voor alle reacties weer! Do ik heb nog $5 korting voor in oktober hahahah